czwartek, 31 marca 2016

MAM CHŁOPAKA, NIECH KAŻDY O TYM WIE!

 Hejka!
Sama się dziwię czemu aż tyle mnie nie było. Przecież pisanie bloga to nieodłączna część mojego życia i robiłam to odkąd pamiętam. Ale nie będę się tłumaczyć czemu mnie nie było. Dzisiaj przeglądając i nadrabiając blogowe zaległości (serio, było tego masę, nie było mnie długo w blogsferze) w głowie urodził mi się taki jeden pomysł.
Każdy się zakochuje i wiąże się z kimś, prawda? Ja również, ale nie lubię zbytnio obnosić się tym w internecie (ale jeśli temat na jakiejś facebook'owej grupce tego dotyczy to czasem tam się udzielę). Jednak są takie osoby, które chwalą się tym na każdym kroku...
ZWIĄZEK NA FACEBOOK'U
Popularne ustawianie związków było w podstawówce. Teraz każdy gimbus już w pierwszy dzień swojego super związku (który rozpadnie się po tygodniu, dobra po dwóch) ustawia sobie ten super status na facebook'u. Jeśli Ty i Twoja druga połówka nie macie związku na fejsie, to bądź cierpliwa/y. Za niedługo się zacznie 'EJ A DLACZEGO NIE MAMY W ZWIĄZKU NA FACEBOOK'U? <3'. Bierze mnie na wymioty. Jesteś w związku to sobie w nim bądź, ale po co Ci ten status? Nie mówię tutaj o parach, które są ze sobą jakiś długi okres czasu i nie chodzą do gimnazjum. Ugh. 
ZDJĘCIE W TLE
Znowu facebook. O jesteś w związku? Ustaw sobie super hiper słodkie zdjęcie w tle jak jedna osoba połyka drugą. Przecież to takie urocze! Jak już macie status to przyszedł czas na właśnie o to takie zdjęcie, bo po co ustawić sobie zdjęcie jak na przykład się przytulacie, lepiej jak się całujecie! Sama lubię oglądać zdjęcia zakochanych par, ale jak widzę takie na których typowa Kasia połyka swojego chłopaka to znowu bierze mnie na wymioty. 
HALO SZKOŁA TO MIEJSCE PUBLICZNE! 
No tak, takim to nie wbijesz do głowy, że są w szkole i nie masz ochoty patrzeć na to jak całują się na środku korytarza. Na pewno znajdziesz u siebie w szkole taką wielce zakochaną w sobie parkę, która nie może się od siebie odkleić na chwilę. Pewnie jak nie widzą się jeden dzień (tylko jeden dzień) to bardzo wielce za sobą tęsknią, och, ach i ech. Nie wiecie co to na prawdę znaczy tęsknić. Wszędzie chodzą razem (oczywiście za rączkę, żeby każda głupia Karyna wiedziała, że są razem), nie odstępują siebie na krok. A jak chłopak chce iść do kolegów to nagle dziewczyna się wielce oburza. Co jest w tym wszystkim najlepsze? 
KOLEŻANKO RĄCZKI Z DALEKA
Kasia i Tomek idą sobie korytarzem, na ławce pod klasą siedzi Jolka z koleżankami. No i ta Jolka patrzy na wielce zakochaną parę z chęcią jak najszybszego zwrócenia swojego śniadania, w szczególności na Tomka, na niego to tak bardziej z litością, bo ma minę jakby szedł z Kaśką na siłę. Kaśka zobaczyła, że Jolka patrzy na Tomka. I SIĘ ZACZĘŁO... Dziewczyna przyciąga Tomka na siłę i zaczyna się z nim całować, żeby pokazać Jolce kto tutaj rządzi. Jola chyba już dawno pobiegła do łazienki i zwróciła to co miała w żołądku. 
Wiecie, bycie w związku to super uczucie, macie w kimś oparcie, zaufanie i jest przy was w każdej chwili. Jednak pokazywanie wszystkim na siłę jacy to nie jesteście szczęśliwi czy ustawianie sobie pseudo słodkich zdjęć na facebook'u nie dość, że jest żałosne to też niesmaczne. Nie musicie sobie okazywać uczuć w miejscach publicznych. Dajcie na luz trochę :) 
*Imiona z tego postu są przypadkowe

13 komentarzy:

  1. Zgadzam sie w stu procentach !! Szczegolnie ze statusami na fb ! 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie pomysł na post fajny, można by na ten temat książkę napisać. Czytało się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby te osoby przeczytały ten post to chociaż 50% by się zmieniło (chociaż w sumie wątpię). Jeszcze co bym dodała do tego wpisu to publiczne słodzenie sobie na fb ;) Typu: "Och koteczku już 30 minut jesteśmy osobno" itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Chryste, to takie denerwujące, zwłaszcza gdy dodają milion zdjęc na fejsa, ugh..

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. o, mam takie sytuacje czesto XD a jak raz sie nie widzi tej parki to pewnie juz wielka rozlaka i placz po ukochanym, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mnie takie pary wkurzają, cale gimnazjum na co dzień miałam takie "romantyczne" widoki ><

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście u mnie tak nie jest >.<
    Zapraszam na bloga http://zycienalince.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się tylko z tym ostatnim punktem zgodzę ale reszta? Serio prowadzicie aż tak nudne życie żeby zwracać na to uwagę? Jestem w związku nie bawię się w takie rzeczy jak związek na fb itd ale nie zwracam uwagi na to czy ktoś ze znajomych tak robi. Jeżeli jest to ich sposób na okazywanie sobie uczuć ok mnie to średnio obchodzi. Jeśli doczytaliście aż do końca gratulacje mi by się pewnie nie chciało xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak napisałaś o zdjęciu w tle, to aż skojarzyło mi się z czymś innym :) Pary czasem zakładają jedno konto, które nazywa się przykładowo Ania Jacek Kowalscy. I oboje z tego konta korzystają. Nigdy nie rozumiem, czemu to robią. Nie mają do siebie zaufania, muszą się kontrolować, dzielić wszystkim... czy pokazać, że "my już jesteśmy jak jedno"? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. masz racje wiele par przesadza z okazywaniem sobie milosci w miejscach publicznych lub z tymi zdjeciami na fb

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń