wtorek, 23 lutego 2016

ZACZNIJ SIĘ SPEŁNIAĆ

Ile razy poddałeś się przez to, że pomyślałeś 'aa, co powiedzą inni'. Dużo razy? Ja też. Zauważyłam, że przez takie coś strasznie każdy człowiek się ogranicza. Chce spełniać swoje marzenia, ale przez to, że boi się co powiedzą inni rezygnuje. Przez to czujemy się niespełnieni i mamy ciągle niedosyt. Ale...
CO JAK INNI NIE POWIEDZĄ?
Szczerze, zdanie innych powinniśmy mieć gdzieś, daleko i głęboko. Jednak jeśli jesteś taką miękką frytą jak ja (przyznaję się, bez bicia) to za pewne to trafi do Ciebie i trochę zniechęci. Popatrzmy z drugiej strony. Zazwyczaj jest tak, że coś sobie wmawiamy i przez to nie możemy się spełnić. 
NIE WMAWIAJ SOBIE RZECZY, KTÓRE NIE SĄ PRAWDĄ
Ja sobie dużo rzeczy wmawiam, niestety taka jestem. Ostatnio mi to uświadomił mi mój chłopak, że właśnie za dużo sobie wmawiam. Raczej każdy sobie coś wmawia. Nawet Deynn mówiła ostatnio coś o tym na snapie, jeśli ktoś ją śledzi to wie o czym mówię. 
WMAWIAJ SOBIE DOBRE RZECZY
W tym tkwi sukces. Zacznij sobie wmawiać, że to zrobisz, że dasz radę. W moim przypadku zawsze się to sprawdza. No na przykład wmówiłam sobie, że wygram casting do roli, możliwe, że to fart. Ale jak bardzo się czegoś chce to to się spełnia. Tak działa siła podświadomości (muszę w końcu przeczytać książkę o tym). 
ZDANIE INNYCH SIĘ NIE LICZY
Jak jesteś taką miękką frytą jak ja to musisz sobie wmówić, że to co mówią ludzie nie jest prawdą. Zrób to co chcesz, to jest twoje życie i ty o nim decydujesz, a nie jakaś Kasia. Spróbuj chociaż. Jeśli zrobisz to co chcesz i ktoś zacznie coś gadać, wyżal się komuś, chwile się posmucisz, aż w końcu dojdziesz do tego, że to nie ma sensu i powinnaś dostać jeszcze większego kopa. Bo jak nie ty to kto? 

11 komentarzy:

  1. trzeba sie w czyms realizowac, nie ma innej opcji!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już dawno nauczylam nie przejmować się innymi :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywujący post, ja też przejmuję się ludźmi, ale już o wiele mniej niż kiedyś. :)

    Zapraszam do mnie:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Siema, cześć i czołem! :D
    Trzeba się na jakieś foty wybrać, haha :D
    Blog suuper, masz obs.

    http://klajdikaads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma co patrzeć na innych, trzeba robić to co się chce! :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny świetny post! czekam na kolejny bo aż miło się czyta:)

    zajrzysz do mnie? byłby mi bardzo miło jakbyś zostawiła po sobie ślad:) KLIKNIJ A PRZENIESIE CIE NA BLOGA
    a za obserwacje się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :D
    Odnośnie niego, nie trzeba przejmować się innymi tylko robić to co się chce !
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs który sama organizuję :)

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny blog :)
    shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, to samo ostatnio uświadomił mi mój chłopak, niestety ma rację, a ja muszę się zacząć przełamywać i wmawiać sobie pozytywne rzeczy :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń