poniedziałek, 22 lutego 2016

WYŚWIETLONE? MOŻE ODPISZ?

Wszystkie komunikatory mają taką opcję, że wasz rozmówca widzi kiedy wyświetliliście wiadomość i ty widzisz kiedy ta osoba wyświetli twoją wiadomość. Szczerze to bardzo fajna opcja, ale czasem nieodpisywanie kilka godzin potrafi zdenerwować. Jezu jak ja tego nienawidzę, ja zawsze staram się odpisywać szybko, a mi ktoś odpisuje po kilku godzinach. COŚ MNIE TRAFIA.
WYŚWIETLIŁEM, ALE NIE ODPISZĘ
Pisze do ciebie znajomy, którego szczególnie nie lubisz i zawraca ci tyłek. No i pisze, zaczyna ci opowiadać o czymś bardzo fascynującym, a ciebie to nie obchodzi. Już nie chce ci się odpisywać 'no', 'spoko', 'aha'. Więc masz wywalone i wyświetlasz i nie odpisujesz. No i się zaczyna. 
EJ NIE OLEWAJ MNIE, ODPISZ, JESTEŚ? HALO!
WYŚWIETLIŁEM, ALE ZOSTAWIAM NA PÓŹNIEJ
Wyobraź sobie, że piszesz z przyjaciółką, która przykładowo ma dużo do nauki. No i tak sobie piszecie o pierdołach, odpisuje ci całkiem sprawnie. Piszesz jedną wiadomość... No i wyświetlone. Spoko, czekasz na odpowiedź. Mija 10, 20, 30 minut. Godzina, dwie. I w końcu po pięciu godzinach ci odpisała! Cud!
WYŚWIETLIŁEM, ALE GRAM
To szczególnie tyczy się chłopaków, jednak u dziewczyn czasem też się to zdarza. Nie ma nic lepszego. Uznajmy sytuację, że piszesz sobie ze swoim chłopakiem (no ewentualnie crush'em), który często gra w jakieś gry. Napisałaś ważną wiadomość, taką na prawdę ważną. Wyświetlone. Czekasz. Odpowiedź dostajesz po uznajmy pół godziny. Pytasz czemu tak długo czekałaś. 'A BO GRAŁEM'... Nic bardziej denerwującego. TO JAK GRASZ NAPISZ ZW...
Czy tylko mnie denerwuje jak ktoś długo nie odpisuje? :)
Pozdrawiam i cześć! 
Ewa. 

10 komentarzy:

  1. o boze nienawidze, hahhahaha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wkurwia niemiłosiernie

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę.....
    Pozdrawiam ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz bardzo sensownie i całą prawdę.
    Wiele razy spotkałam się z sytuacją, że ktoś odpisuję mi po jakimś czasie..

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku to tak denerwuje, jak ktoś wyświetla Twoją wiadomość. Wie, że to jest dla Ciebie dość ważne, ale i tak nie odpiszę. Mój przyjaciel dostał kiedyś długą wiadomość od swojej dziewczyny, bardzo ważną wiadomość i odpisał tylko "Czekaj bo gram w Lola".

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też to strasznie denerwuje. Czuję się wtedy zlekceważona... :)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahh jaka spina, najgorsze co może być

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń