niedziela, 21 lutego 2016

NA CO TO KOMU?

Faktycznie, na co to komu?
W pierwszym poście powinnam się przedstawić, napisać o czym będzie blog. Tak wiem, ale ja tego nie umiem. Mogę ewentualnie spróbować.
No to ten...
Jestem Ewa, nienawidzę jak ktoś mówi do mnie Ewka, zabiłabym. Mam tylko 15 lat (no rocznikowo 16), tylko 15? Już chciałabym mieć co najmniej 18. Nie mam pasji, dziwne. Trenowałam akrobatykę, ale musiałam zrezygnować. W sumie gram w serialu, głupim serialu jak większość społeczeństwa sądzi (ale i tak go oglądają?). Tak właśnie! Dobrze myślisz, gram w 'Szkole'. Jestem taką jedną Elizką, byłam Shakirą, ale no nieważne. Ogólnie to często narzekam, jestem pesymistką, kocham tosty i misie. No i jestem uzależniona od muzyki.
Chyba to tyle co powinniście o mnie wiedzieć. Nie chcę jakoś przelewać swojego życia do internetu. Im mniej się wie, tym lepiej się śpi, prawda?
Blogerką (o ile mogę się tak nazwać) jestem od 4 lat, albo może i nawet dłużej zaczynając od jakiegoś bloga na wp (haha). Później przerzuciłam się na bloggera i pisałam głównie o tym co robię, ale doszłam do wniosku, że ja nic nie robię i nikogo to raczej nie interesuje. Próbowałam pisać o czym innym, ale to też nie wychodziło mi najlepiej. Tak właśnie. Dlatego postanowiłam, że założę nowego bloga i zacznę z nową kartą.
Co tu będzie? Sama nie wiem. Czasem ponarzekam, a czasem będę udawać mądrą, może mi to... Z resztą na co to komu?
Jeśli cię zainteresowałam to zostań ze mną na dłużej, zaobserwuj ♥
A NO ZAPOMNIAŁAM
Jak każdy poważny bloger na burzliwe czasy muszę zareklamować swoje social media
Instagram
Tumblr
Snapchat: ewk44
Dzięki za uwagę. Pozdrawiam wszystkich.

9 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu! :)
    Obserwuję :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. No to powodzenia!
    Chętnie zobaczyłabym post o "Szkole", jak się tam dostałaś, jak to jest i wgl, no wiesz haha.
    Zaobserwowałam, bo czuję, że będzie tu ciekawie.

    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie i będzie mi niezmiernie miło jeśli zajrzysz.

    Jeśli mój blog Ci się podoba to będzie miło niezmiernie miło jeśli odwzajemnisz obserwację. Buziaki!
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :) Oglądałam ten odcinek :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no, zaciekawiłas mnie. Masz fajne hmm..pisane,wiesz nietakie nudne albo takie bla bla bla..ale takie nie typowe i fajnie się to czyta. :)
    Obserwuję
    http://tornadomysli.blogspot.com/2016/02/nie-badz-typowa-licealistka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. no to powodzenia teraz, haha!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie, też miałam parę blogów,
    Powodzenia!
    Wpadnij zaobserwować i na konkurs
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia i oczywiście zostaję na dłużej! Obserwuję i zapraszam do mnie:
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. czemu chcesz być aż tak szybko starsza? :D powodzenia w blogosferze :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń